2012. augusztus 18., szombat

Orientáció, 3. nap

Ennek a napnak egyértelműen a New York City tour volt a fénypontja, de addig rengeteg mindent történt. Csupa-csupa unalmas dolog.
Reggel felkeltünk, egy gyors skypeolás után megreggeliztem, és már kezdődött is egy sohavégetnemérő előadás. Persze beiktattak kisebb szüneteket, de az semmire nem volt elég...
Délelőtt volt egy előadás általános dolgokról, és egy vöröskeresztes előadás, ami a délután folytatódott.
Az ebéd sült csirke volt, nem volt annyira rossz, bár szerintem nem volt eléggé átsütve...
Aztán délután folytatódtak az előadások, de valami hihetetlenül és elmondhatatlanul unalmas volt. Főleg a vöröskeresztes. Nagyon sok volt az idegen szó, és csupa olyan dolgokat mondtak el, amit a jogsihoz már meg kellett tanulnunk.
Az előadás 5.30-ig tartott, és csak utána indultunk el New Yorkba. Mindenki kapott egy kis kajacsomagot, amiben volt egy szendvics, és snack-s, és kaptunk innivalót is.
Ahogy vége lett az előadásnak, mint az őrültek mindenki elkezdett rohanni a buszokhoz. Képzelhetitek, hogy majdnem 300 lány megrohamozza a buszokat... Szörnyű volt. Azt nem is említve, hogy miután sikerült helyet találni, felszállt a buszra egy nő, aki az Au Pair in Americának dolgozik, és elkezdett mindenkivel üvöltözni, hogy nem figyelünk oda arra, amit mondanak nekünk, és hogy mi tuti nagyon rossz au pair-ek leszünk. Pedig mindent jól csináltunk, ez csak arra volt jó, hogy mindenki ideges legyen és kiábrándult Amerikából.... És még az eső is esett... (szerencsére később elállt).
A buszúton a magyar lánnyal utaztam együtt, sokat beszélgettünk, és nagyon jó volt, hogy ugyanazon a véleményen vagyunk erről az egészről.

A túra első állomása a Top of the Rock volt. Kb annyi időnk volt rá, hogy felmentünk, ellőttünk kb 20 képet, és már rohantunk is vissza a buszhoz. A látványt kiélvezni nem volt idő... Azért ízelítőnek:







A következő állomás a Times Squere volt. Nagyon nagy élmény volt ott lenni, csak ezzel is ugyanaz volt a gond: nem volt elég időnk rá. Mindössze 30 percünk! Ott volt egy csomó szuvenír árus, de csak lekaptam a polcról egy két apróságot, fizettem, és már rohantunk is a buszhoz.







A buszról láttuk a Grand Zero-t, és még pár híresebb épületet, de nagyon rossz volt, hogy nem tudtam fényképezni, mert kint sötét volt, és a buszról nem tudtam az amúgy sem valami jó gépemmel jó képeket csinálni.
Az utolsó állomás a Bryent Park volt, ahonnan láttuk a Szabadságszobrot (nagyon-nagyon-nagyon messziről) és New Yorkot kivilágítva. Minderre kb 10 percünk volt, és már indultunk is vissza a hotelba.


Kb éjjel fél 12-kor érkeztünk meg, mindenki rohant vissza a szobájába, csomagolni kellett, mert másnap mindennek becsomagolva kellett állni. Mindezt azért, hogy a bőröndünket a hotel személyzete vigye le a buszokhoz...
Szóval este rohantam fel én is a szobába, mert még hajat is akartam mosni, és az nekem eléggé időigényes. Meg egy pár képet a családommal is meg akartam osztani, mert tudtam, hogy másnap nem lesz rá időm, és hogy nagyon kíváncsiak rá.

Nagyon későn sikerült lefeküdni, és egyszerűen nem bírtam elaludni, olyan gyomoridegem volt a másnap miatt, amikor is találkozom a host family-vel. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése