2012. augusztus 27., hétfő

Csodás nap DC-ben

A mai napon reggel 3/4 11-kor útra keltem, hogy életemben először, de garantáltan nem utoljára találkozzam Bebe kolleginával. (Előtte skypoltam a családommal, készülődtem, semmi érdekes nem történt.)
Pontban 11-kor megérkeztem hozzájuk, felvettem Bebét, és elindultunk a metróállomásra. Az utat - és úgy átlag az egész napot végigcsicseregtük. Nagyon aranyos lány Bebe, nagyon megkedveltem!

DC-be olyan dél körül érkeztünk meg. Csaptunk egy sétát a Washington Monument-től a Capitoliumig.









Majd mivel az eső is elkezdett szemerkélni, és éhesek is voltunk, betámadtuk a National Air and Space Múzeumot. A múzeumon belül volt egy meki, ott ettünk, mert ez olyan alap dolog, amikor két magyar lány Washintonban találkozik, és a Mekibe megy el kajálni... :-D

Miután jóllaktunk, Bebe leforgatta a szokásos hétfői videóját. Egy-két lesifotó róla:


 
Ezután megnéztük a múzeumot:





Kittynauta :))))



 
Majd ismét útra keltünk, hogy közelebbről megnézzük a Washington Monumentet, és a második világháborús emlékművet.







A túránk végén pedig a Fehér Házat céloztuk meg.




Itt nem tudtunk sok időt eltölteni sajnos. Bebe épp egy képet csinált rólam, egy pasi pedig közöset akart rólunk, de az már nem jött össze, mert mindenkit elküldtek onnan a rendőrök. Teljesen lezárták az egész területet. Az okát nem tudjuk, de így is szerencsém volt, hogy legalább egy-két képet sikerült ellőni ott.

A nap végén hullafáradtan kullogtunk a metróállomásra, majd Bethesdában a kocsihoz.

  Hullaféradt Bebe a metróállomáson

Bebét hazavittem, majd én is hazajöttem. Itthon anyukával és apukával beszélgettem kicsit, megbeszéltük milyen napom volt, mik a tervek a hétre, és egyéb fontos dolgokat. A jövőhéten nagyon elfoglalt leszek, nem sok szabadidőm lesz. De a hétvége ismét szabad, ismét lehet mókázni / turistáskodni vagy bármi mást.

A mai nap nagyon klassz volt Bebével, Washington DC-t pedig imádom. Remélem még sok-sok-sok ilyen napom lesz. :-) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése