2012. augusztus 5., vasárnap

Célegyenesben

Már egy ideje nem jelentkeztem új bejegyzéssel, aminek pusztán annyi az oka, hogy nem volt miről írnom. Egy-két apróság történt csak, amiről gondoltam most összehozok egy bejegyzést, mert ezen túl nagy valószínűséggel már csak egyszer fogok jelentkezni itthonról, a kiutazásom előtt.

Akkor lássuk mik történtek:
Lefixáltam a családdal, hogy részt veszek az autóvezetői tanfolyamon az orientáción. Ez azt jelenti, hogy egy nappal korábban, augusztus 12-én fogok utazni. Ennek persze megvan a jó és a rossz oldala is, de azt gondolom, hogy jól döntöttem, már csak azért is, mert így biztosan együtt fogunk utazni a másik magyar lánnyal.

A család egy hetet töltött a tengerparton nyaralásképpen, ahol sikeresen beszereztek két "kisállatot". Valahogy így néznek ki:
(forrás: google)
Igen, szerintem is elég bizarr lesz kér remete rákkal együtt élni, de elvileg nekem hozzájuk sem kell érnem, ha én nem akarom. Anyuka sem volt odáig az örömtől, de a gyerekek mindenáron macskát akartak, és anyuka közölte velük, hogy ha képesek a két minirákról gondoskodni, akkor talán meggondolja a macskakérdést. Hát majd meglátjuk mi sül ki belőle, én jól kijövök az állatokkal, bár rákokhoz még nem volt szerencsém. :-)

A nagyobbik kisfiúnak már jó előre, szeptember 18-ra be van tervezve egy mandulaműtét, ami azt jelenti, hogy azon a héten végig dolgoznom kell majd, mert a gyerek nem fog iskolába menni. Remélhetőleg jól elleszünk majd együtt, addigra már meg is fog szokni engem, szóval szerintem nem lesz gond.

Anyukának új munkahelye lesz, ugyanott csak másik részlegen, de nagyon kedves, mert megpróbálja elintézni, hogy augusztus 17-én (érkezésem másnapján) otthon maradhasson velem, hogy mindent megmutasson nekem. Az első ott töltött hetemen együtt leszek a jelenlegi au pairrel, ami elvileg szintén nagy segítség lesz, mert ő is meg tud majd mutatni nekem mindent.

A jelenlegi au pairrel is váltottam pár email-t az elmúlt időszakban. Érdeklődtem, hogy van-e valami kívánsága, amit magammal vihetnék Magyarországról neki, de azt mondta nincs semmi. Azért egy kis milka csokit biztosan viszek neki is, bár a magyar milka csoki köztudottan nincs olyan finom, mint a német, de biztosan örülne neki. Megkérdeztem azt is, hogy mi a terve az utazós hónapjára, és írta, hogy semmi, megy haza, mert a legjobb barátnője már hazament, a családja nem megy ki hozzá, és különben is ő már nagyon szeretne hazamenni, mert nagyon hiányzik neki a családja és az otthoni barátai. Én nem akarok elhamarkodott kijelentéseket tenni, de azért ha lesz rá lehetőségem, én biztosan kihasználom még azt a kis időt utazgatni. De hát mindenkinek mások a vágyai, álmai, ezt el kell fogadni.
Egy dolgon viszont nagyon meglepődtem: be akartam jelölni facebookon, de írta, hogy már nincs fenn... Na hogy arra mi késztetheti az embert, hogy onnan törölje magát, nem értem. Nem azért mert én függő vagyok, mert nem vagyok, csak épp szerintem ott lehet a legegyszerűbben tartani a kapcsolatot az ismerőseinkkel. Mindegy is, gondolom azért majd időnként fogunk egy-két emailt váltani.

Kaptam egy email-t, hogy a clusterünknek ismét új a területi képviselője. Igen gyorsan váltogatják egymást, mert az előző júniustól volt szolgálatban, a legújabb pedig augusztustól. Hátha ő tovább bírja majd. :-) Kaptam tőle külön is emailt, és felvett a külön kis csoportba, ahol elvileg csak a mi clusterünk van, és onnan tudunk majd informálódni a találkozókról. Augusztus 29-én lesz is egy childcare workshop, ami nem tudom, hogy mi akar lenni, de a családom szerint jó móka, szóval biztosan részt veszek majd rajta.

A repülőjegyemet még mindig nem kaptam meg, pedig pontosan mához egy hétre utazom. Írtak egy levelet Londonból, hogy ne aggódjak, az amerikai utazási iroda még dolgozik a részleteken. Ugyanakkor így egy héttel utazás előtt én is szeretném már tudni, hogy pontosan mikor is hagyom el kis hazámat és a családomat, szóval jó lenne ha összekapnák magukat, és hétfőn elküldenék a jegyem.

És végül még az ajándékvásárlásról pár szót: nagyon jól haladok vele, már nagyon sok mindent beszereztem, egy-két dolog hiányzik csak. Nem is olyan egyszerű két olyan gyereknek és a szülőknek ajándékot venni, akiket még nem ismersz igazán, de mindenképp vinned kell valamit - lehetőleg olyat, aminek örülnek is. Ha megleszek mindennel, még írok majd erről, hogy kinek mit sikerült beszereznem.

A jövőhéten még jelentkezem egy beszámolóval, addig is nagyon sok találkozó és elintéznivaló vár még rám. :-)      

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése