2012. augusztus 21., kedd

Nem épp zöld nap

Hogy megmagyarázzam a címet: ennél a családnál az a szokás, hogy minden este megkérdezik, hogy milyen volt a napod? A zöld azt jelenti, hogy nagyon jó, a sárga éppen elment egynek, a piros pedig hogy nagyon rossz. Reggel apuka mindig úgy köszön el, hogy 'have a green day!", vagyis legyen zöld napod. Nekem tetszik ez a szokás. :-)

A mai napról:
A reggel elég jól indult, felkeltem reggel, nekem kellett egyedül megreggeliztetni a gyerekeket, és a kicsinek összekészíteni az ebédes dobozát. A német lánnyal elvittük a kicsit táborba, mi hazaugrottunk, mert én nem reggeliztem, gyorsan ettem valamit, és már indultunk is, mert a nagyobbik gyerekkel ma megmutatták nekem, hogy hogyan tudom használni a metrót. Mentünk 3 megállót, kiderült, hogy a rossz helyen szálltunk le, ezért mentünk még egy megállót. A német lány elment venni valamit az egyik boltba, aztán hazametróztunk. A metrójegyek nem nagyon akartak ma működni, fennakadtunk miatta párszor, de időben visszaértünk így is. Elmentem a nagyobbik gyerekkel Starbucks-ozni amíg a német lány elment a bankba, hogy megszüntesse a számláját. Egy smoothy-t ittam, ami szörnyű rossz volt - sose többet! Starbucks után elmentünk a táborba felvenni a kisebbik gyereket, majd hazajöttünk. A takarítónő még itt volt, és épp a konyhát takarította, így várnunk kellett az ebéddel kicsit. Aztán gyorsan megebédeltünk, és volt 1 órám szabad. Természetesen skype-olással töltöttem. :-) Nagyon jó volt a családommal beszélni, főleg mert tegnap sem és előtte sem nagyon tudtam.
Utána ismét munkába álltam, és végtelennek tűnő játék következett. Egyedül voltam a gyerekekkel, szóval nem volt egyszerű, de hozzá kell szoknom...

Fél 6-kor kezdődtek a problémák a kisebbik gyerekkel. Minden nap este fél 6-kor van a fürdés idő, és a kicsi az istennek nem akart fürdeni és hallgatni rám. Még szerencse, hogy még itt volt a német lány, és tudott még segíteni. Holnap már nem fog...

Fürdetés után nem sokkal megérkeztek a szülők, hoztak csirkét és krumplit vacsorára, mert az a német lány kedvence. Beszélgettem kicsit a szülőkkel, és mondtam, hogy nem volt éppen zöld nap a mai, de mondták, hogy ne aggódjak, lesz ez még rosszabb is... 
Vacsi előtt ajándékosztás volt - a német lány utolsó napja miatt. Én is kaptam ajándékot. Nagyon figyelmes, hogy rám is gondolt. Anyuka és a német lány gyakorlatilag ugyanazt vették ajándékba egymásnak: egy-egy fotókönyvet, amiben még a képek is ugyanazok. Örömködtek egymásnak, én meg csak mosolyogtam. Nem tudom, hogy valaha is fognak-e annyira szeretni, mint őt. Vacsi után elment a család fagyizni. Én nem akartam menni, úgy gondoltam, hogy jobb ha nélkülem mennek, hogy rendesen elbúcsúzhassanak, beszélhessenek a közös élményekről anélkül, hogy nekem mindent meg kellene magyarázni.
Addig én a kimosott ruháimat elpakolgattam, kiszótáraztam néhány dolgot, elvoltam. Most pedig nézem a tévét kicsit, és megyek aludni. Minden este - olyan 3 napja 10 körül sikerül nagyon elálmosodni, ami nagyon jó, mert azt jelenti, hogy végre átálltam. :-) Lehet, hogy ez előbb is megtörtént volna, ha az orientáción van elég időm aludni. De ott épp csak erre nem volt idő... Bár azt hiszem így is örülhetek, hogy csak 1 hét kellett az átálláshoz. Van olyan, akinek egy hónap szükséges. Szerencsés vagyok. :-)     

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése