2012. augusztus 19., vasárnap

Egy hete Amerikában

Nem kell megijedni, nem fogok minden nap írni, pláne nem egy nap 3-4 bejegyzést is közzé tenni, csak most sok dolog történik velem, ezért írok annyit. :-)

Szóval a mai napról: reggeli után elmentünk DC-be anyukával, a német lánnyal meg a két gyerekkel. Nagyon jó volt látni egy-két dolgot, amiket eddig csak filmekben. És pláne jó volt, hogy a gyerekek is ott voltak, mert a kicsi például végig fogta a kezem. Nagyon aranyos volt.
Először a Lincoln Memorialt néztük meg:





A Lincoln Memoriallal szemben van a Washington Monument:

Ezt nagyon jó volt élőben látni, mert egyik kedvenc filmem a Forrest Gump, és itt játszódik az egyik jelenete.

Innen elsétáltunk a Vietnam Veteran Memorial-hoz:


Ennyi nevezetességet néztünk meg csak, mert ahogy a képeken is látszik, nagyon felhős volt az ég, és kicsivel az utolsó állomás után el is kezdett szakadni az eső. Egy étteremben megebédeltünk, és jöttünk haza.

Itthon kicsit skypoltam a családommal, majd délután elmentünk anyukával a CVS-be, és egy csomó más boltba, Végig én vezettem, és sokat is beszélgettünk. Megdicsért, hogy jól vezetek. :-) Én meg megosztottam vele, hogy kissé rosszul érzem magam amiatt, hogy nem tudom jól kifejezni magam angolul. Vagy nem annyira jól, ahogyan szeretném. Mondta, hogy ne aggódjak emiatt, mert a következő hetekben meredeken fog javulni. Csak nekem rossz érzés még mindig. De a mai nap sokkal-sokkal jobban telt, mint a tegnapi. Az is jó nap volt, csak én voltam elkenődve kicsit.
    
Azt elfelejtettem írni, hogy reggel, ahogy elhúztam a reluxát az egyik nappaliban, megláttam egy kolibrit!!!! Már jól indult a nap. :-) A másik dolog meg, hogy itt mindenhol mókusok és bambik vannak. A nevezetességeknél a parkban rengeteg mókust láttam, és az úton hazafelé egy komplett bambi család szaladt át előttünk az úton. Wow, Amerika... :-)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése