2012. szeptember 16., vasárnap

Miért tűntem el?

Mivel tudom, hogy sokan olvassák a blogom, bizonyára felmerült a kérdés a kedves olvasóban, hogy hogy van az, hogy eddig majdnem minden nap, de legalábbis nagyon gyakran jelentkeztem, most meg közel 2 hete nem írtam semmit. A családom és a legközelebbi barátaim tudják, és most közhírré teszem, hogy annyi történt csupán, hogy szegény kis laptopom feladta a szolgálatot, és minden áron szeretné, ha a telepítő cdvel segítenék rajta. A probléma ott van, hogy a telepítő cd-m otthon maradt, mert ugyan a családom mondta, hogy hozzam magammal, de én elintéztem a dolgot annyival, hogy úgysem tudom használni, és különben sem volt még soha semmi baja a gépemnek. Na és akkor mit ad Isten? Persze, hogy most romlik el...
Jó hír, hogy a cd már majdnem egy hete úton van, vagyis remélhetőleg hamarosan megérkezik, és akkor ismét jönnek a bejegyzések, és az elmaradtakat is pótolni tudom majd. Szóval nem kell aggódni, nem én lustultam el, hanem csak a technika és Murphy szóltak közbe. :-)

Hamarosan jelentkezem!!! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése