2013. május 13., hétfő

Holiday - Miami 1.

Hétfőn (máj. 6.) fél 3 körül érkeztünk meg a hostelünkbe. Egészen pontosan a Miami Beach International Travellers Hostelbe (LINK). Becsekkolni csak 3-tól tudtunk, ezért elmentünk kajálni és vártuk, hogy elfoglalhassuk a szobánkat. 6 ágyas nem koedukált szobát foglaltunk, és mikor mi érkeztünk, már volt is 2 skót és egy ausztrál lány a szobában, de az összetétel a mi ott töltött 7 napunk alatt is folyamatosan változott.  Jöttek brazilok, németek, franciák, argentinok, szóval tényleg elég vegyes társaság volt. :-)

A szoba elfoglalása után lenéztünk a strandra (South Beach), és az a látvány... Valami hihetetlenül gyönyörűséges volt az egész, de azt hiszem a képek vissza is adják ezt valamennyire. :-)

Épp nagyban pancsoltunk az óceánban Mónikával - persze közben magyarul beszélgettünk, és egyszer csak odajött hozzánk egy magyar srác azzal a szöveggel, hogy "hallom magyarul beszéltek, sziasztok". :-D Mert hol máshol is futhatnának össze magyarok, mint Miamiban az óceánban pancsikolva? :-D

Kb este 6-ig beszélgettünk és strandoltunk, aztán visszamentünk a hostelba vacsorázni, mert volt gyakorlatilag ingyen reggeli-ebéd-vacsora, és ki akartuk próbálni, hogy milyen ott a kaja. Sült csirkecomb volt rizzsel, egészen ehető. Vacsi után kicsit pihentünk, majd elkezdtünk party-ba készülődni.
Gyönyörűséges hostel szoba :-D

Nem tudtunk konkrét helyet, úgy voltunk vele, hogy elindulunk az Ocean Drive-on, aztán majd alakul a dolog. Ez így is lett, megállított minket egy promoter srác, és 15 dollárért korlátlan italfogyasztást kaptunk egy bárban, limuzinnal való utazást és ingyen belépőt a Mansion Club-ba. (LINK).
A party elég jó volt, bár feltűnően nagyon-nagyon sok fekete srác volt ott, de ez engem nem zavart. Jól éreztük magunkat. Hajnal 4 körül estünk haza a hostelba. :-)

Kedden (máj. 7.) délelőtt pihengettünk, majd fél 12 körül elindultunk a Nikki Beachre. Ez a hosteltől kb  15 percnyi sétára volt, simán teljesíthető távolság, és a látvány... Te jó ég... Valami elképzelhetetlenül hihetetlen!

Hát remélem a képek valamennyire visszaadják, egyszerűen csodálatos volt, nem bírtam betelni a látvánnyal. Egész délután ott voltunk, konkrétan este fél 7-ig. Elég fura napégési sérüléseket sikerült összeszedni aznap. A lábfejemet nem kentem le naptejjel, mert gondoltam az elképzelhetetlen, hogy ott leégjek, illetve a hátamon kimaradt egy tenyérnyi hely, aminek eredményeképpen este úgy néztem ki, mint akit nagyon-nagyon erősen hátba vertek, illetve mint aki vörös zoknit hord. :-D
Volt szenvedés rendesen, azt sem tudtam milyen hűsítő krémet kenjek rá. De azt megtanultam, hogy sokkal jobban oda kell figyelnem, és mindenhol nagyon alaposan bekenni magam. Este nem is mentünk sehová, próbáltuk hűsíteni a bőrünket, meg pihenni kicsit, mert másnap Key West túra volt betervezve, és arra rá kellett készülni. De ez megint csak másik történet lesz, igyekszem mielőbb jönni vele. :-)

1. Hát Csilla, most gondolatban engem is visszarepítettél - South Beach, Nikki Beach és Club Mansion - egyszerűen imádtam. És azt remélem tudod, hogy a világ legjobb hosteljét választottátok :P Örülök, hogy ennyire jól éreztétek magatokat, mesések a képek és várom a következő posztot! ;-)
    Puszi,
    Vivi

1. Szia Vivi,
      Köszönöm szépen! :-) Ezt a hostelt pedig azért választottuk, mert emlékeztem, hogy régebben ajánlottad nekem, hogy jó hely, és hát nem csalódtunk. :-)
      puszi

2. Nagyon csodás képek Csillu! :) Meseszép az óceán! :) De a party rucid és cipőd se kutya... :D Csinos vagy nagyon! Puszillak!

3. Az ilyen bejegyzések megerősítenek abban, hogy nem hiába van a kívánság listám első 5 helyezettje között az USA. Csodálatos az óceán... Gyönyörű! Nem találok rá szavakat. :)

1. Igen, valóban fantasztikus, én is imádtam, és bármikor visszamennek! :)