2013. május 19., vasárnap

Holiday - Összegzés és hasznos infók

Ígértem még egy összegző bejegyzést a Florida trip-emről, és kicsit nehezen szántam rá magam, mert igazából az eseményeket leírtam már, de úgy gondolom, hogy hátha segít valakinek, ha leírok még pár részletet.

Hasznos infók:
A repjegyemet az expedian (http://www.expedia.com/) vásároltam, szerintem elég jó áron, kb 2 hónappal a nyaralás előtt. A JetBlue légitársasággal utaztam, mert náluk nem kellett külön fizetni a becsekkolandó bőröndért. Értelemszerűen így nem is az ő ajánlatuk volt a legolcsóbb, de valóban oda kell figyelni, mert a legolcsóbb jegyáraknál általában csak a kézipoggyász van ingyen, és azért 9 napra nekem nem lett volna elég egy kis táska.
A hostelt Vivi ajánlása alapján választottam ki, és a http://www.hostelworld.com/ oldalon foglaltam. Ez egy nagyon hasznos kis oldal, mert sok értékelést is lehet olvasni az adott hostelről, így annyira nem zsákba macska. Bár bevallom, engem a csótányok eléggé megleptek, de ahogy végiggondolom, az a helyzet, hogy szerintem oda tényleg csak aludni járnak az emberek, és általában full részegen, így a kis bogárkák fel sem tűnnek senkinek. :-D
Ez a hostel egyébként extra olcsó volt, és még napi háromszori étkezést is tartalmazott az ár. Nem sokszor ettem ott, a reggelit például egyszer sem próbáltam ki. Az ebédet és a vacsorát is talán csak kétszer. Egyértelműen ehető volt. Nem a legjobb kaja, de ha valaki spórolni szeretne ezen is, akkor ez tökéletes megoldás lehet.

Miami:
Biztonság:
Mimai egy igazi party város, és nem véletlenül hívják "magic city-nek". Ugyanakkor ha vannak tiszta pillanatai is az embernek, bizony könnyen megláthatja az árnyoldalait is. A drog, mint olyan, szinte alap. Volt, hogy a strandon heverésztünk Mónikával, és odajött hozzánk két srác, arról érdeklődve, hogy van-e kedvünk velük partyzni aznap este, és hogy szoktunk-e X nevű drogot szedni, mert hogy az milyen jó. Mindezt persze full ismeretlenül, és teljesen ledöbbentünk rajta...
Éjjel nem a legjobb döntés egyedül sétálgatni, még a legjobban frekventált helyeken sem. Sőt, 2 lánynak párban sem a legjobb, de nekünk nem mindig volt más választásunk, mert taxit fizetni minden nap nagyon sok lett volna, főleg ha csak max 5-6 blokkot kellett lesétálni.

Bulik:
A szórakozóhelyek elég drágák, pláne a menőbb helyek. De ha egy lány csinosan van felöltözve (igen, a tűsarkú és a szép ruha alap), akkor garantáltan ingyen beengedik. :-D
A bulihelyeken inni megint csak nagyon drága, érdemes már eleve úgy odamenni, hogy iszol előtte, aztán majd úgyis alakul az este. :-D Sokszor lehet promoter srácokba is belefutni, akik ingyen visznek be a szórakozóhelyekre és ingyen italt is biztosítanak egész éjszakára. Azért persze nem árt vigyázni így is, mert ki tudja mit kevernek bele az italodba, de ha látod, hogy előtted öntik ki, akkor baj nem lehet. Legalábbis nekem nem volt. :-)
Miami legmenőbb helyei jelenleg:
#1 LIV Club (http://www.livnightclub.com/)
#2 Story Club (http://story.wantickets.com/)
#3 Club Mansion (http://www.mansionmiami.com/dev/)
Mondanom sem kell, hogy mindháromban megfordultam, és az élményeimről korábban olvashattatok. Bár számomra az abszolút első a Story Club volt, de a másik két hely is tetszett. :-)

Árak:
Mindenki nagyon le volt döbbenve, hogy Miami mennyire drága hely, ehhez képest én azon lepődtem meg, hogy szinte olcsóbb, mint Bethesda vagy Washington DC. Nem csak az alkohol árakra értem ezt, hanem mondjuk az éttermek áraira is.
Azért aki akar, itt is spórolhat sok mindenen. Fentebb például már említettem az étkezést - a hostel ezt biztosítja, ha valaki élni szeretne vele. Mindent meg lehet oldani okosan. :-)

Tengerpart:
Biztos vagyok benne, hogy a korábbi képeim elég jól reprezentálják, hogy milyen is a South Beach vagy a Nikki Beach. Egy álom az egész, én nem győztem betelni a látvánnyal. A part és a víz egyszerűen csodás, és mindenkinek szívből kívánom, hogy egyszer láthassa, és megmártózhasson ott az óceánban - akár egy átmulatott éjszaka után. :-D
Kicsit összeállt és begöndörödött a hajam a sós víztől :-D
Miami bevallom őszintén, engem nem nagyon vonzott, pont azért mert mindenki annyira nagyon odáig van érte, de az a helyzet, hogy most már én is odáig vagyok érte. :-D Fantasztikus egy város, és leírhatatlanul szuper napokat töltöttem ott. Az pedig külön öröm, hogy ebben Mónika társult hozzám, és együtt élhettük át az egész kalandot.
Mostmár egy hete, hogy hazajöttem a 'Magic City-ből', és nincs olyan nap, hogy ne nézegetném az ott készült képeimet, vagy ne kapnám magam azon, hogy az ott töltött mámoros napokon merengek. Tudom én, hogy sok élmény vár még rám életem során, de ez garantáltan örök emlék marad, és nagyon boldog vagyok, hogy önerőből eljutottam ideáig.

Ezennel hivatalosan is befejeztem a Miami útról való beszámolókat és áradozást, mostmár tényleg újra a hétköznapokról fogok írni ismét. A legújabb bejegyzés jön is egy-két napon belül, ígérem. ;-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése