2013. május 27., hétfő

100!

Gondoltam elmélkedjünk egy kicsit arról, hogy milyen gyönyörűen szép szám is ez a 100-as. :-D Na jó, csak viccelek. Más apropóból írok.


Mérföldkőhöz érkeztünk. Nem is csak egy, hanem mindjárt két okból. És mindkét oknak a 100-as számhoz van köze - mily meglepő. :-D Remélem sikerült kicsit felkelteni a Kedves Olvasók kíváncsiságát, de ha netán mégsem, akkor is leírom. :-D

#1 ok: Pontosan 100 nap múlva megyek haza. Egészen konkrétan szeptember 3-án fogok hazarepülni. De ezen egyelőre nem akarok agyalni, mert egyrészt boldog vagyok, másrészt megszakad a szívem, és még nem nagyon tudom kezelni ezt a kettős érzést.

Mármint ami még hátra van

#2 ok: Ezzel a bejegyzéssel megszületett a a blog történetének 100. bejegyzése! Hurrá-hurrá! :-D



Én pedig egy ilyen red-white-blue sprinkle-ös fánkkal ünnepeltem (Special Memorial Day edition). Eredetileg cupcake-kel akartam, de az nem lett volna annyira stílusos. :-D


Hát ez most ennyi lett volna. Ha esetleg valaki többre számított, attól elnézést kérek, és hozzászólásban jelezze, ha mégis igényt tart a 100-as szám szépségéről való elmélkedésem összefoglalójára. :-D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése