2013. május 26., vasárnap

Back to the reality

A nyaralásról szóló bejegyzéseimet azzal zártam le, hogy mostmár tényleg újra az unalmas hétköznapokról fogok írni. Ehelyett kaptatok egy újabb Kátya-Olga sztorit, szóval gyakorlatilag csak arról nem írtam, hogy hogyan teltek a nyaralás utáni 'vissza a valóságba' hétköznapok.

Ha nagyon gyorsan el akarnám rendezni a dolgokat, akkor ez a bejegyzés ki is merülne annyiban, hogy elég rosszul telt a múlt hét (meg ez a hét is), nagyon rossz volt visszacsöppenni a valóságba. De rendes vagyok, nem hagylak Benneteket olvasnivaló nélkül, így kicsit részletezem a múlthét és az e hét eseményeit.

Vagyis valójában csak részletezném, ha emlékeznék bármire is a múlthétből. Csupán csak egy-egy emlékfoszlányom maradt egy csütörtöki leveses mókáról Bebével, meg egy pénteki találkozóról Shakira (svájci au pair) barátnőmmel. De hogy mentsem a helyzetet, szerencsére találtam pár képet, például itt van egy május 15-én készült kávézós kép:

Vagy a csütörtöki levesezésről készült fényképes dokumentáció, hogy a Bebe anyukája és az én anyukám is megnyugodjon, hogy igen, eszünk mi néha egészen normális kajákat is. :-D


bögrés süti eper lekvárral és csokisziruppal 
Oh, és igen, beugrott még egy emlékkép: szombaton Bebével megnéztük a The Great Gatsby című filmet (trailer link). Nagyon-nagyon jó volt, mindenkinek ajánlom, főleg ha valaki vonzódik egy kicsit is a 20-as évek világához (meg esetleg Leonardo DiCaprio-hoz :-D ). És a filmzenék... nagyon jók, azóta is azokat hallgatom (konkrétan ebben a percben is). :-)

A vasárnapi Kátya-Olga ikeás mókázásról már olvashattatok, azt a részt most ugorhatjuk is.
Ezen a ponton pedig sikerült is eljutni az e hét eseményeihez. Sok minden nem történt, vagy nem olyasmi, amiről ebben a bejegyzésben szeretnék beszámolni.

Pénteken találkoztam Bebével, és elmentünk együtt az Aldiba, de ezúttal az égvilágon semmit nem vettünk ott. Viszont mivel én kihagytam a reggelit, és nagyon-nagyon vágytam egy kis bagel-re, szétnéztünk a környező boltokban is. A Targetben nem jártunk szerencsével, a Michael's-ben meg ugyan tudtuk, hogy nem árulnak élelmiszert, sok más érdekes dolgot viszont igen, szóval azt sem hagyhattuk ki. Végül találtunk egy Giant-et is, ahol sikerült bagel-t venni, meg valahogy egy kis croissant is mellécsapódott - csak hogy ne unatkozzon egyedül a bagel. :-D

A közelgő Memorial Day miatt (állami ünnep Amerikában, amikor megemlékeznek az elhunyt katonákról) az összes bolt tele van amerikai zászló mintás dolgokkal. Mindent lehet kapni, amit csak el tudtok képzelni. Íme egy kis ízelítő:

Nem kell túlzásba esni, tényleg :-D






Tortakínálat a Giant-ben

Igen, jól látjátok, kutyajátékok vannak a képen :-D
A Memorial Day alkalmából hatalmas leárazások is vannak az üzletekben, ezért Bebével szombaton felkerekedtünk, és nyakunkba vettük a plázákat. Szigorúan csak olyan dolgokat vettünk, amikre tényleg feltétlenül szükségünk volt (high five érte nekünk :-D), vagy amikről tudjuk, hogy otthon úgysem tudnánk megvenni. Mint például egy amerikai zászló mintás pizsigatyusz. :-D
A shoppingolást csak egy gyors Panada Expresszes ebéddel szakítottuk meg, ami alapvetően nem meglepő, de azért említem meg, mert megkaptam életem eddigi legjobb szencsesütis jóslatát:
"You deserve respect and will get it." - ami annyit jelent, hogy "tiszteletet érdemelsz, és meg is fogod kapni". Ez most különösen jól esett, és nagyon ráérzett a dolgokra a Panda, mert elég szörnyen telt a hetem, tele tiszteletlenséggel, de ezt a részt most hagyjuk is. Várom, hogy mikor kapom meg a jól megérdemelt megbecsülést. :-)

El is érkeztünk a jelenhez, most zárom is a soraimat, rövidesen ismét jelentkezem. ;-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése