2013. május 13., hétfő

Holiday - Fort Lauderdale

Az előző bejegyzésem ott hagytam abba, hogy szombaton (máj. 4.) indultam Floridába. A gépem este 7.15-kor indult. Host anyuka és a kisebbik host gyerekem vitt ki a reptérre, gyorsan meg volt a nagy öleléses "vigyázz magadra és érezd jól magad" búcsúzkodás, majd becsekkoltam és vártam a gépem indulását. A JetBlue légitársasággal utaztam, mert itt nem kellett fizetni az első becsekkolt bőröndért és mert közvetlen járat volt Fort Lauderdale-be.
A gép egy pici késéssel indult, de ez (és a visszaút) volt életem eddigi legjobb repülése. Mindig rosszul szoktam lenni felszálláskor és leszálláskor, de itt a pilóta olyan gyönyörűen csinálta végig az egészet, hogy szinte nem is lehetett semmit sem érezni. Jó lenne, mind így lenne. :-)
Lehetett tévét vagy filmet nézni a gépen, csak fülhallgatót nem adtak, de szerencsére nálam volt :-)
Good bye DC!!!

Fort Lauderdale-be a tervezetthez képest kb 20 perccel korábban érkeztem, már este 9.20-körül le is szálltunk. A bőröndömet extra gyorsan sikerült felvennem, és onnantól csak várnom kellett, hogy az útitársam (Mónika) is megérkezzen. Vele este 10 kiörül sikerült találkozni, gyorsan fogtunk egy shuttle-t, és kb 15 perc múlva már Leticia-nál is voltunk. Leticia egy brazil lány, Mónika host családjának volt az au paire évekkel ezelőtt, és jelenleg Fort Lauderdale-ben lakik. Nála töltöttük az első 2 éjszakánkat.
Leticia apartmanja előtt a pálmafák
Ahogy megérkeztünk Leticia-hoz, gyorsan partyképesre rittyentettük magunkat, iszogattunk kicsit, és belevágtunk a fort lauderdale-i éjszakai életbe. :-D Kb 5 szórakozóhelyen fordultunk meg, elég nagy élet volt ott szombat éjszaka, nagyon jót buliztunk, jól éreztük magunkat. :-)
Valamikor hajnalban keveredtünk ágyba, majd egy akkor még rövidnek vélt 5 órás alvás után elmentünk reggelizni/ebédelni egyet egy OB House nevű étterembe. Ott Mónika fizetett a kártyájával, de olyan szerencsétlenek voltak, hogy véletlenül a következő vendég számláját is lehúzták az ő kártyájával, és azért valljuk be, 90 dollár pluszba vagy mínuszba nagyon nem mindegy nyaraláskor. Az ügyet valamikor péntek körül sikerült csak megoldani, szóval volt egy kis idegeskedés, de alapvetően nem rontotta el a hangulatunkat. :-)

A reggeli/ebédet követően a közeli parkba mentünk, ahol egy jezz fesztivál volt. Tettünk ott egy kört, Leticia találkozott ismerősökkel, kicsit beszélgettünk velük, majd kimentünk az ottani strandra, a Las Olas Beach-re.

Eredetileg a Bahamákat terveztük erre a napra, de csak elég drága hajóutakat találtunk, és úgy döntöttünk végül, hogy nem megyünk. Panaszra így sem volt okunk, elég sokáig strandolgattunk, relaxáltunk, nagyon jól éreztük magunkat. :-) Estefelé indultunk el vissza Leticia lakása felé, mert úgy volt megbeszélve, hogy majd valahol menet közben vesz fel minket, mi meg addig is nézelődtünk és fotózgattunk kicsit. :-)

Las Olas
Házacskák saját jacht kikötővel :-D

Az egyetlen rossz a sétában, hogy a napozószékeinket cipelni kellett, de legalább ezen is jót szórakoztunk :-D

Miután Leticia felvett minket, még elugrottunk egy boltba vacsorát illetve másnapra reggelit venni, hazamentünk, és gondoltuk alszunk még egy utolsó jót, mert tudtuk mi vár ránk Miami-ban. :-D
Frissen ébredve Fort Lauderdale-ben :-D
Hétfőn (máj. 6.) dél körül indultunk el Leticia-val a reptérre, mert onnan fogtunk magunknak egy shuttle-t, és úgy mentünk el a hostelünkbe Miamiba. De ez már egy másik történet lesz, igyekszem azzal is mielőbb jelentkezni. ;-)

1. Woooow micsoda part! És már nagyon várom a következő posztot. :) Pont ma gondoltam Rád, hogy kb. mostanában jönnek már a beszámolóid a nyaralásról. :)