2013. április 15., hétfő

Levelek Csillának

Kezdjük azzal, hogy van itt pár dolog, amit eddig nem említettem a Kedves Blogolvasóknak, de  valójában minden közelebbi hozzátartozóm és barátom tudja. Szóval itt az ideje, hogy Veletek is megosszak pár - a blog szempontjából lényeges információt. :-)

A múlt héten 3 levelet is kaptam az ügynökségtől. Az első levél arra biztatott, hogy hosszabbítsak, maradjak tovább egy évnél, és erről a döntésemről értesítsem őket legkésőbb május 22-ig. Én erről már jóval korábban döntöttem, amit természetesen közöltem a host családommal is, de Veletek még nem. Nagyon-nagyon nehéz volt a döntés, de végül arra jutottam, hogy jobb ha egy év után hazamegyek. Az okokat nem sorolnám fel, szimplán csak ezt érzem helyesnek. De amikor kézbe vettem a levelet, rendesen elszorult a szívem. :-(
És akkor rá pár napra érkezett a másik levél, amitől még inkább majdnem elsírtam magam: arról szólt, hogy amennyiben nem hosszabbítok, legyek kedves megkezdeni tervezni a hazautazásomat. Ennek is a pontos időpontjáról május 22-ig kell döntenem. El sem tudjátok képzelni mennyire nehéz ez. A legtöbben majd' kiugranak a bőrükből ezeknek a leveleknek az érkezésekor, én meg pont ellenkezőleg... Persze, hiányzik a családom és a barátaim, tudom, hogy mindenki hazavár, de hogyan telhet ennyire gyorsan az idő??? Még csak most jöttem ki, és épp múlt héten volt a 8. hófordulóm itt. Hihetetlen az egész. Nagyon-nagyon gyorsan telik az idő.

És aki figyelt, rájöhetett, hogy majdnem elsunnyogtam a beszámolást a harmadik levélről. :-D Pedig ennek a levélnek még örültem is, nem is kicsit. Ugyanis van az a szabály, hogy ha valaki külföldre szeretne utazni, el kell küldenie egy levelet az ügynökségnek, és válaszban megküldik az engedélyt. Én ezt az engedélyt kaptam meg, vagyis nincs akadálya annak, hogy a közelgő vakációmon külföldre, de legalábbis a Bahamákra utazzak. :-) A többi részletet egyelőre nem árulom el, de erről is időben be fogok számolni. ;-)

A múlthetem elég jól telt, leszámítva azt az annyira nem elhanyagolható apróságot, hogy itt bizony nyári meleg volt. Szerdán például 36 fok. Mikor megláttam az előrejelzést, azt hittem csak egy rossz vicc. De nem, tényleg nagyon meleg volt. Mi lesz itt nyáron??? Természetesen a nagy meleg miatt mindenhol elkezdték nyomatni a klímát, és bárhová tettem be a lábam, mindenhol majd megfagytam, kint meg elolvadtam. :-D
 
A meleg miatt a cseresznyefák is nagyon gyorsan összekapták magukat, és szépen ki is nyíltak mindannyian. A csúcs szerdán volt, de aznap sajnos nem tudtunk bemenni DC-be, viszont csütörtökön igen. Szóval most kaptok még egy képsorozatot a cherry blossomról, remélem még nem unjátok nagyon. :-D
Miért pont most kezdték felújítani a Monumentet??? Miért???

Jefferson Memorial



Sosem elég a kép a Jefferson Memorial-ról és a cseresznyefákról :-D

Bebés közös képek :-)




A hétvégém most nem sikerült a legizgalmasabbra, de azért így is nagyon jó volt. Szombaton délután Bebével találkoztam, moziztunk egy jót, a The Place Beyond the Pines című filmet néztük meg. Nem is volt kérdéses, hiszen Ryan Gosling és Bradley Cooper voltak a férfi főszereplők. :-D Jó film volt egyébként, nekem tetszett. Kicsit fura volt ugyan, nem az a kimagaslóan jó film (nem is tapsolták meg ezúttal), de szerintem jó volt. :-)
Mozis Mike-ot is volt szerencsénk látni - döbbenetünkre ezúttal rövid hajjal. De a döbbenetről szerintem Bebe fog beszámolni. :-D

Vasárnap shoppingolós napot tartottam Renivel. Mindketten vetünk ezt-azt, de szerencsére sikerült a normális keretek között maradni. :-D Meg hát nekem feltétlenül szükségem volt pár ruhadarabra a közelgő vakációmra, Reninek meg még az alap darabok beszerzése van soron, mert ő még nem rég érkezett Amerikába. Szóval jó kis vásárolgatós napunk volt. :-) Mikor délután hazafelé jöttünk, felhívott apuka, hogy sürgősen szüksége van a kocsimra, és legyek már kedves hazamenni. Hát nem mondom, hogy nem akadtam ki rajta, ugyanis nálunk 3 autó van, és én szabadidőmben is mindig nyugodtan használhatok egyet. Mint utóbb kiderült, most is akár vihettem volna egy másikat az enyém helyett, de neki pont az kellett, hogy a gyerek új íróasztalát haza tudja hozni. Csak hát ezt akár előbb is közölhették volna velem. Így kimaradt a vasárnap esti froyozás, aminek még mindig határozottan érzem a hiányát. :-D

Remélem ezúttal sikerült minden lényeges dologról beszámolni, igazán nagyon igyekeztem. :-D Jövőhéten jövök az újabb cherry blossomos bejegyzéssel. :-D Viccelek, nem hiszem, hogy még van bármi belőle, és ha van is, akkor sem hiszem, hogy elmegyek megnézni megint, de hát ki tudja. Lehet mégis. :-D Ennek tudatában köszönök most el a hétre. Szép hetet mindenkinek! ;-)

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Már rég írtam kommentet, de azért olvaslak ám ezerrel! :)
    Érdeklődnék (lehet más is kérdezte már), hogy a nemrég érkezett magyar lánynak van blogja? :) Kiváncsi lennék az ő történetére is :)
    Gyönyörüek lettek a cherry blossom-os képek! :D
    Puszi,
    Annabelle

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Annabelle! (még mindig nagyon tetszik a neved :) )
      Úgy tudom nincs Reninek blogja, de még nem is kérdeztem, szóval nem tudom. Amennyiben van neki, és publikus, közzé fogom itt tenni. :)
      Örülök, hogy tetszenek a képek és hogy rendszeresen olvasol! :)
      Szép hetet!
      puszi

      Törlés