2013. március 18., hétfő

St. Patrick's Day és a hét izgalmai

Múlthéten nem sok izgalmas dolog történt, rengeteget kellett dolgoznom, hála annak, hogy host apuka egész héten külföldön volt.
Az egyetlen említésre méltó dolog a hétről, hogy van egy szerencsétlen kis madárka, aki mindenáron be akar jönni a nappaliba, mikor ott vagyok. Már 3 napja kopogtatja az ablakot, és nem vagyok benne biztos, hogy mert Hogwarts-ból hozott nekem levelet, csak ott is recesszió van és "kisebbre" cserélték a baglyokat (bocsi, kicsit túlzottan belemerültem a Harry Potter olvasásba, ezért hülyeségekre gondolok egyből) vagy mert meg akar támadni, mert tudja, hogy mennyire félek tőlük. :-D
De hogy lássátok, hogy nem az én agyszüleményem az egész, le is fotóztam:
  
Ennyit a hülyéskedésből, vissza az eseményekhez. :-) Még szombaton este is dolgoztam, így a szokásos mozis program is elmaradt most. Viszont a vasárnap nagyon jó volt. St. Patrick nap volt, ami igazán engem annyira nagyon nem is érintett a nap nagy részében. Elvoltam itthon a szokásos kis dolgaimmal, Bebének meg szülinapi zsúrra kellett mennie a nap közepén, de végül csak összehoztuk a dolgokat, és nagyon szuper kis estét kerekítettünk.

De lássuk csak mi is az a St. Patrick's Day. Ezt a napot minden év március 17-én ünneplik Szent Patrick tiszteletére, aki Írország egyik védőszentje. Ezen a napon általában parádék és nagy bulik szoktak lenni, mindenki zöldbe öltözik és ír sört vedel. Ez a tömör ismertető szerintem elég is. :-D
Gondoltuk megadjuk a módját mi is Bebével, ezért el is mentünk a közeli ír pub-ba:

Ééés ennyi volt publikus az egész kalandból, köszi, hogy olvastatok, találkozunk jövőhéten is. :-D

Na jó, nem. Valójában mi nem ebben az ír kocsmában mókáztunk Bebével, de itt is voltunk. Legalábbis előtte. :-D Úgy gondoltuk, hogy ez a hely túl zsúfolt nekünk, ezért inkább összeszedtük magunkat és elmentünk a plázába. Nem, nem Mike vagy a Windows-os fiú miatt. Ezúttal nem. Tényleg nem. :-D Nem mondom, hogy nem néztünk el arra is, mert de, de nem azzal a szándékkal mentünk oda, mint amivel szoktunk. :-D És nem, nem moziztunk, és még csak a Windows boltban sem ácsorogtunk kínosan órákat, mindenféle kérdést feltéve, hogy valóban érdeklődőnek tűnjünk. :-D Nem mintha ez valaha is előfordult volna. :-D
Ja, hogy miért épp a plázába mentünk: nyilván mindenki az otthoni plázákból indul ki, csakhogy ezek az amerikai plázák nem olyanok ám. Vannak ott mindenféle felnőtt italokat is áruló éttermek / iszogatós helyek is. Kiválasztottunk egy nekünk tetszőt, ami szépen fel volt díszítve mindenféle zöld bigyóval és ahol szuper bulizós zenéket lehetett hallgatni.
Megrendeltük a kis söreinket kóláinkat, amihez igazán nem értettük miért, de elkérték a személyinket, hogy biztosan elég idősek vagyunk-e ahhoz, hogy ilyen jellegű szénsavas üdítőket fogyasszunk. :-D Ez egyébként tényleg meglepő volt kicsit, mert tőlem sosem szoktak ID-t (személyit) kérni, de ezek szerint biztosan fiatalabbnak néztem ki a zöld felsőmben. No mindegy. :-)
Figyelem! Fényképes dokumentáció következik. A képeken látható üdítők hasonlósága bárminemű alkoholos italokhoz csupán csak a véletlen műve. :-P

 Fura amerikai üveges tej és Guiness-nek kinéző kóla :-D


 Zöld szörp, fuckyeah :-D


Nem tudom, hogy a túlzott jókedvünk miatt-e vagy mert egyébként is kirobbanó formában voltunk, de kifejezetten vidám estét zártunk. Kaptunk jó pár elismerő pillantást is, ami meg a kis lelkünknek esett jól, szóval úgy volt jó az egész, ahogy volt. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése