2012. december 28., péntek

NY, karácsony, szülinap

Izgalmas napokon vagyok túl, és még előttem van pár jónak ígérkező. Képekben talán túlságosan is gazdag bejegyzés következik, remélem tetszeni fog. :-)

Először is 4 napot (dec. 20-23.) töltöttem New Yorkban, ahol a vendégemmel találkoztam, majd együtt várost néztünk. Sok fantasztikus helyen jártunk, nehéz is lenne mindet felsorolni, inkább meséljenek a képek:

 Times Square
 Top of the Rock
 Top of the Rock

 Battery Park
 Wall street bika
 Grand Central
 Chrysler Building
 New York City Public Library

 Bryant Park
 Rockefeller Center
 Empire State Buliding - 86. emelet
 102. emelet


 Central Park

23-án jöttünk haza a vendégemmel Bethesdába, a host családom pedig 24-én lépett le itthonról 5 napra Floridába. 24-én már lázasan ébredtem, és ez ki is tartott 27-éig.

 Beteg Csill

Még az otthonról kapott természetes antibiotikum (házi pálinka - köszönöm Julcsi!!!!!) sem segített rajtam, de ettől függetlenül 25-én estére vendégeket vártam, ugyanis magyar karácsonyt tartottunk Amerikában. Bebe jött át és Kriszti (ő Virginiában lakik, szintén au pair, még nem sokszor találkoztunk, de nagyon aranyos lány).
A vacsorát én készítettem, húsleves, krumplisaláta, egészben sült fasírt és sült csirke comb volt a menü. Még töltött káposzta is be volt tervezve de már nem volt elég energiám azt is elkészíteni. A kaja nem sikerült rosszul, legalábbis senki nem panaszkodott rá, de agyon sem lett dicsérve... Én sem gondoltam volna milyen nehéz amerikai alapanyagokból jóféle magyar ételeket készíteni. Nem gondolom, hogy sikerült teljesíteni a küldetést, vagy hogy még egyszer megpróbálkozom vele, de egyszer jó volt. :-)
Az este összefoglalva: jó társaság és ehető kaja, Bebével eleget ittunk, de csak hogy antibakterizáljuk a szervezetünket, és jól szórakoztunk. Sőt, Bebe még a közelgő szülinapomra is gondolt: vett nekem egy mézeskalács tortát. :-)


 Pilóta keksz, Balaton szelet, Boci csoki, Sport szelet, és Kapucíner (Hmmmm....) :-D





 Hópihe-gyűrű :-D

 Bebe jól szórakozik :-D

26-án reggel arra ébredtünk, hogy esik a hó. Első hóesés Bethesdában. Nagyon szép volt. Igaz, délutánra el is olvadt az egész, de azért egy-két képen megörökítettem, hogy ilyen is volt.

 A képen egy távozó Bebe látható :-D
 
27-én volt a szülinapom, ami életemben először 30 órán át tartott, ugyanis otthoni idő szerint éjfél után már jöttek az első üzenetek (ami itt ugye még 26-a este 6 óra után volt). Rengeteg köszöntést kaptam, amiknek nagyon örültem, de semmi egyéb különleges dolog nem történt. Amúgy sem szoktam bulizni a szülinapomkor, mivel közvetlenül karácsony után van, és olyankor senki nem akar partyzni - én sem.

28-án hazaért a család Floridából, a gyerekek egyből a nyakamba ugrottak, nagyon cukik voltak. Készítettem nekik vacsit, eredetileg a szülinapomat is ünnepeltük volna együtt, de a gyerekek rosszul viselkedtek, így el lett napolva az egész. Gondolom holnap pótoljuk. Majd kiderül. :-)

Ez most ennyi lett volna, remélem minden igényt kielégített. Nem ígérek semmit a jövőre vonatkozóan, amint tudok, jelentkezem megint. :-)

2 megjegyzés:

  1. Boldog Új Évet Kívánok neked!

    A karácsonyi vacsi nagyon jól sikerült, ügyes voltál nagyon! Remélem már jobban vagy, és gyógyultan tudsz szilveszterezni. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, már jobban vagyok, köszönöm kedves Bebe anyuka :)
      Én is nagyon boldog új évet kívánok! :)

      Törlés