2012. június 21., csütörtök

Csomag Amerikából

Ahogy nézem, egy ideje már nem írtam új bejegyzést, szóval épp itt az ideje. :-)

A múlthéten, és ezen a héten is váltottam anyukával egy pár emailt, ahol én általában arról írtam, hogy mit össze szenvedek a tanulással, ő meg arról, hogy mivel telnek a napjaik. Szóval csupa izgalom :-).

Múlthéten pénteken volt a kisebbik kisfiú ballagása az iskolai előkészítőből. Kaptam egy pár képet róla, és annyira cuki rajta a kissrác! Meg volt kép az egész családról, és olyan is, ahol a 2 fiú az au pair-rel pózolt. Bevallom, nekem ez utóbbi tetszett a legjobban. Nagyon aranyosak rajta a gyerekek, és látszik, hogy nagyon szeretik az au pair-t. Remélem majd engem is legalább ennyire fognak szeretni. :-)

Ezen a héten kedden voltam záróvizsgázni, és mire hazajöttem, egy óriási csomag várt itthon, ami egyenesen Amerikából, a hostcsaládomtól érkezett. Nagyon váratlan volt, mert host anyuka tényleg egy szóval sem említette, hogy bármit is küldene nekem, de nagyon jól esett, pláne azok után, hogy kicsit meg voltam szeppenve a múltkor, hogy egy árva levelet sem váltottunk egész héten. Igaz, múlthéten és ezen a héten mindent pótoltunk. :-)
Visszatérve a csomagra: még sosem kaptam ekkora csomagot! Alig vártam, hogy kibonthassam! Képzelhetitek, hazaestem záróvizsgáról, és azon hamarjában - még csak át sem öltöztem, már neki is ugrottam, nagyon kíváncsi voltam mi van benne. :-)
A hatalmas csomagban több kisebb csomag lapult, mindegyik nagyon szépen becsomagolva, és felcímkézve, ugyanis nem minden nekem érkezett. Kapott ajándékot az egész családom. Hihetetlenül jól esik, hogy mindenkire gondolt host anyuka, és tényleg nem csak valami gagyi ajándékot küldött, hogy ez majd jó lesz, hanem személyeset, olyat, aminek tényleg mindenki örült, szóval biztos sokat gondolkodott rajta. :-)
Én kaptam 2 pólót:

 A másodikat kifejezetten azért, mert egy egymillió dolláros van rajta, és mivel pénzügyes végzettségem van, nagyra értékelem az ilyesmit. És tényleg. :-)

Továbbá kaptam még Washington DC-s térképet és útikönyvet, és egy képeslapot, amibe le volt írva, hogy ki miért kapja ezeket az ajándékokat.
Kaptam még mindkét fiútól rajzot, amire rá volt írva, hogy már nagyon várjuk, hogy találkozzunk, éééééés: 'I love you'. Ezt nagyon nagyra értékelem, hogy máris ennyire megkedveltek, nagyon jól esik.
Én elsősorban azért kaptam ezt a sok ajándékot, hogy gratuláljanak, amiért sikeresen végeztem az egyetemen, illetve hogy üdvözöljenek a családjukban, és hogy kifejezzék, hogy mennyire várják már, hogy augusztusban megérkezzem. :-)
 
Anyukámék egy naptárat kaptak, amelyen amerikás tájképek vannak, és azért kapták, hogy azon tudják majd számon tartani, hogy mikor láthatnak ismét. :-)
Tesóm pedig egy cseresznyefa virágos pólót kapott, mert tudják, hogy mennyire szereti a virágokat és a kertészkedést, és gondolták, örülne neki. És igazuk lett. :-)
Persze rögtön írtam emailt host anyukának, hogy nagyon szépen köszönök mindent, és hogy mennyire örülök mindennek. Mert tényleg így van. Azért szerintem nem sok család tesz ilyesmit a leendő au pair-ükkel. :-)

Most már, hogy vége a sulinak, kezdhetek parázni az egész amerikai kaland miatt. Bár először is a vízum interjút kellene megejtenem, de még időpontot sem foglaltam rá. Ezt valószínű jövőhéten meg is ejtem, és aztán nincs visszaút! :-)))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése