2012. május 4., péntek

Host Family

Sokan kérdezitek, hogy milyen a család, ahova menni fogok. Hát most bemutatom őket:

Anyuka: hihetetlenül kedves és segítőkész. Egyébként polgárjogi ügyvéd. Miután matcheltünk, írta, hogy az épületben ahol dolgozik, szokott találkozni egy magyar lánnyal, és hogy beszélni fog vele, hogy majd esetleg segítsen nekem magyar közösséget, vagy éttermet találni, stb. Ez annyira jól esett, hogy tényleg ennyire törődik velem már most!

Apuka: neki nagyon érdekes foglalkozása van, közel-keleti szakértő, elemző. Sokszor szokott a Tv-ben, rádióban is szerepelni, mint kommentátor. Vele még nem sokat beszéltem, csak egy-két kérdése volt hozzám mikor beszéltünk, de nagyon barátságosnak tűnik. Szerintem amúgy is inkább az anyukák szokták az au pair-eket kiválasztani, így nem csoda, hogy ő szinte szóhoz sem jutott. :-)

E.: ő egy 7 éves, nagyon aranyos kisfiú. Nagyon szeret zongorázni, ezt már többször meg is mutatta nekem. :-) A szülők és az au pairek elmondása alapján, sokszor kissé makacs, de azért lehet kezelni. Azt hiszem vele lesznek majd problémáim, de mindenki tudja, hogy tökéletes család nincs. Azért remélem, hogy jól ki fogunk majd jönni. Anyuka szerint nagyon megkedvelt engem, úgyhogy szerintem nem lesz ott baj. :-)

D.: ő egy hihetetlenül okos 4 éves kissrác. Imádja a matekot, önszorgalomból állandóan matekfeladatokat old meg, és mindent előre kiszámol. Szeret olvasni is, 4 évesen úgy olvas, mint egy 8 éves!! Szóval tényleg nagyon okos. Ő is szeret zongorázni, és ő is megmutatta mit tud. :-) Még csak 8 hónapja kezdte el tanulni, és tényleg nagyon ügyes ahhoz képest. Szerintem vele is nagyon jól ki fogok jönni, nagyon imádnivalónak tűnik.

Úgy érzem, nagyon fogom szeretni ezt a családot. Direkt úgy szervezték, hogy akkor érkezzek meg, amikor az előző au pair még ott van legalább egy hetet, hogy mindent meg tudjon nekem mutatni. Aztán a következő 1-2 hétre odarendelték a nagymamát, aki szintén nagyon sokat fog majd nekem segíteni az elején.

Augusztus 13-án utazom majd a 4 napos orientációra Stamfordba, onnan pedig 16-án Bethesdába a családhoz. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése