2012. május 7., hétfő

Hétvégi Skype

Miután matcheltem a családdal, megállapodtunk host anyukával, hogy mivel augusztus 13. még nagyon messze van (az utazásom időpontja), tartjuk a kapcsolatot, rendszeresen beszélünk Skype-on, hogy még jobban megismerjük egymást. Szombatra is meg volt beszélve, hogy skype-olunk abból az apropóból, hogy itt lesz drága tesókám látogatóban, és végre őt is megismerheti. A családom többi részével már "találkozott".

 Tesóm és én, és 2 méretes vattacukor :-)

Szombaton pontban fél 5-kor hívott is host anyuka. Meg volt az örömködés, bemutattam tesómat, elmeséltük mit csináltunk a héten és mi a tervünk a hétvégére. Ő is elmesélte ugyanezeket. Pénteken volt a kisebbik kisfiúnak egy bemutatója az iskolájában, mert valamilyen művészei iskolába jár, és kiállították a gyerekek rajzait. Az ott készült képeket elküldte anyuka nekem emailben korábban. Aztán mikor beszéltünk megmutatta "élőben" is a rajzokat. Aztán jött a kisfiú is, ő is nagy boldogan mutogatta a képeket. Nagyon aranyos volt.
Aztán bejött a nagyobbik kisfiú is, ő gyakorlatilag kizavarta az anyukáját, mert meg akarta nekem mutatni a titkos projektjét, amit az anyukája születésnapjára készít, és értelemszerűen ő még nem láthatja. Kis virágok voltak kivágva papírból, szép színesre színezve. Annyira jól esett, hogy mindenképpen meg akarta nekem mutatni! :-)
Aztán bejött a jelenlegi au pair. Vele még nem beszéltem, csak email-t váltottunk. Nagyon aranyos lánynak tűnik, beszélgettünk kicsit, majd visszajött anyuka, akivel még többet beszélgettünk. Nagyon jó hangulatú skype-olás volt, sokat nevettünk. Bár sokat beszéltem magyarul, mert folyamatosan fordítottam a családomnak, hogy mikről beszélünk, ők ugyanis nem, vagy nem nagyon tudnak angolul. Szóval host anyuka sokszor csak nézett nagyokat hogy darálom a magyart. :-) Ő ugye egy szót sem tud magyarul, nem is hallott még sosem magyar beszédet, így fura volt neki.
Aztán mondta is, hogy van egy nagyon nagy könyves bolt a közelükben, és akar venni egy angol-magyar szótárt, hogy majd tudjon nekem segíteni mindenben. Meg megkért, hogy küldjek youtube videókat Magyarországról, hogy valamennyire megismerhesse, meg magyar zenéket, mert a gyerekek nagyon szeretik a zenét. Annyira rendes tőle! Még mindig azt hiszem, hogy nagyon nagy szerencsém van velük!
Már el is küldtem neki ezt a videót:
http://www.youtube.com/watch?v=stcLD6SWe4w

Illetve el fogom küldeni ezt a magyar imázsfilmet:
http://www.youtube.com/watch?v=Hmz8Ni9zO4M

Egyelőre ennyi jutott eszembe, meg a Boci-boci-tarka, de azt csak nem küldöm el, azt majd megtanítom én a gyerekeknek. :-) Ja meg a Pálinkadal a Magna Cum Laudétól, de azt meg pláne nem küldöm el, nem szeretnék alkoholistának tűnni. :-)

Jövő hétvégén érkezik hozzájuk látogatóba host anyuka szülei és testvére, és a testvére gyerekei. Megbeszéltük, hogy majd akkor is jó lenne skype-olni, hogy őket is megismerhessem. Időpontot még nem beszéltünk meg, de már várom, hogy megint beszéljünk. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése