2012. május 10., csütörtök

Csomag Londonból

Mint már korábban írtam, május 1-én matcheltem a családommal. Ezután jött az email az ügynökségtől, hogy 10 napon belül küldenek egy csomagot egyenesen Londonból. Nos ez végre ma meg is jött.


Ma délután megállt a házunk előtt a szép sárga DHL kocsi, én meg fejvesztve rohantam ki, nehogy másik házhoz csengessenek be. :-)
Aztán átvettem a csomagot, amit bevallom elég kicsinek találtam, de fogalmam sincs miért számítottam olyan hatalmas csomagra. Lehet mert hozzá vagyok szokva, hogy futártól csak nagy csomagot kaphatok? Mert könyveket rendszeresen szoktam rendelni internetről, és a könyvcsomagok ugye sokkal nagyobbak, mint ez volt. No mindegy.
Visszakanyarodva a témához, a csomag tartalma:
  • Visa Instructions: ezt külön kis iratbugyiba tették, ez a legfontosabb része a csomagnak.
  • Placement Letter: ezen fel van tüntetve a Host Family neve, címe, telefonszáma, email címe, a Community Counselor neve, a New Yorkba érkezés dátuma, és a város neve, ahonnan indulni fogok. Szóval csupa olyan információ, amit már eddig is tudtam. 
  • Invoice, vagyis számla.
  • Important Information: ez egy elég hosszú leírás az au pair programról és a biztosításról.
  • Postcard: ez egy szép rózsaszín képeslap, amire ráírhatom a tapasztalataimat és amit visszaküldhetek az ügynökségnek.


A következő lépés a vízuminterjú lesz, de arra majd csak az államvizsgám után fogok időpontot kérni. Szépen lassan haladok előre, és aztán augusztus 13-án Good bye Hungary! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése