2013. október 22., kedd

Travel Month - Las Vegas

Az időpont: 2013. augusztus 23.
A helyszín: San Diego.
Az uticél: Vegas, baby!!!
Mottó: What happens in Vegas... ends up on your Facebook page/blog. :-D

Reggel még nagyon lelkesek voltunk Isabellel, egészen addig, amíg egy telefonhívásból ki nem derítettük, hogy a buszunk egy óra késéssel fog elindulni, az érkezés pedig a tervezett délután 4.20 helyett este 10 lesz. Kiderült ugyanis, hogy egy busz lerobbant valahol, így a mi buszunkat tették be egy extra los angelesi járatra ahelyett, hogy egyenesen Vegasba mentünk volna San Diegoból. Igyekeztünk mi poénra venni mindent, ideig-óráig ment is, de a los angelesi kitérőt komoly traumának éltük meg. Illetve az sem tetszett nagyon, hogy gyakorlatilag elvettek tőlünk Vegasban egy napot...

Fő a vidámság a buszon is :-)
Naplemente a buszból
Érkezés Vegasba, az Excalibure Hotel
Miután végre megérkeztünk Vegasba, fogtunk egy taxit, ami elvitt minket a hostelünkig, becsekkoltunk, elfoglaltuk a szobánkat, majd egy rövid sétára indultunk.

Startosphere Tower

Az első játékgépek, amikkel találkoztunk. Egy benzinkúton...
Mindenki csodálkozott azon, hogy miért hostelben szálltunk meg Vegasban, de ennek nagyon egyszerű oka van: az, hogy hihetetlenül olcsó volt, és abszolút a központban. Meg aztán alig töltöttünk ott időt, így a célnak tökéletesen megfelelt.

24-én egész délelőtt mostunk. El tudjátok képzeli mennyi szennyes összegyűlik 2 hét alatt? Na azt mi mindet kimostuk. Még szerencse, hogy a hostelben volt erre lehetőség. :-)
Ha a szárítógép nem működik, nincs más megoldás... :-D
Dél körül végre sikerült elindulnunk a hostelből. Vettünk napijegyet, így a tömegközlekedés meg volt oldva arra a napra. Úgy gondoltuk, hogy a legtávolabbi ponttal kezdünk, vagyis a híres Las Vegas sign-nal.

A délelőtti nagy mosásban, majd a nevadai forróságban jól megéheztünk, így a közelben lévő Panda Express-ben ebédeltünk egy jót.
Ebéd után újult erővel kezdtük meg a sétánkat a Las Vegas Stripen. Végigjártunk minden fontosabb hotelt. Néhány óra leforgása alatt voltunk Egyiptomban, Olaszországban, Franciaországban és New Yorkban is. Elég menő volt. :-)

Paris in Vegas

Csak mert a magyar lányokat mindenhol szeretik :-D

Welcome to Venice... I mean Vegas... I mean... What? :-D
Olaszországban fagyizni kell :-D

A Treasure Island hotelnél megnéztük a Siren show-t, de annyira egyikünket sem nyűgözte le. Persze nem hagyhattuk ki, hiszen mégiscsak Vegas, ahol egyszerűen muszáj megnézni egy show-t legalább, és ez ingyenes is volt, hát megnéztük.

Aztán láttunk még egy szép naplementét a hotelek épületei között, majd mennünk is kellett reptérre, ahol Isabell barátnőjét vettük fel, aki egyenesen Németországból érkezett, és a másnapi Grand Canyon túránkra csatlakozott hozzánk.

Miután felvettük Christine-t, shuttle-lel visszamentünk a hostelbe, és ugyan próbáltunk korán lefeküdni, hogy rápihenjünk a másnapi Canyon túrára, nem nagyon sikerült... Mindössze 2 órát aludtunk, és ez az én szempontomból nem volt a legjobb, ugyanis én vezettem végig a Canyonhoz és vissza Vegasba, és mondjuk úgy, hogy egy picit fáradt voltam... De ezt legközelebb mesélem el. ;-)