2013. július 31., szerda

Holiday in Beach Haven (part 1.)

Kedves Olvasók,
Ahogy ígértem, itt a sok-sok óceán partos fotóval (is) teletűzdelt bejegyzés. Készítettem Nektek sok-sok szép képet, hogy Ti is élvezhessétek egy kicsit a látványt, amiben nekem van részem nap mint nap. :-)




Beach Haven-i kis utcácska. Az utca végén az óceánpart van. :-)
Pincher (hermit crab) azt kapta szülinapjára, hogy életemben először a kezembe fogtam :-D
Happy Birthday Pincher! :D
Mini Golf pálya - részlet. Bűbájos :-D
Ezért nem megyek bele az öböl vizébe. Ez itt egy döglött rák.
Gyönyörű naplemente, a tetőről élvezve a látványt :-)



Menő 'integető fagylalt' tetkó. A kedvenc fagyizónk a Skipper Dipper, és annak a logója van a tetkón. Apukának és a gyerekeknek is van, természetesen én sem maradhattam ki. :-D
Valószínűleg jövök majd még egy ilyen kevés szöveg-sok kép bejegyzéssel hamarosan. Addig is sok puszit küldök Long Island-ről! :-)
Csilla

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése