2013. június 30., vasárnap

Szülinap és más katasztrófák

Múlthéten vasárnap (jún. 23.) volt a kisebbik gyerekem szülinapi bulija, és olyan hihetetlenül szerencsés gyerkőcről van szó, hogy amellett, hogy 6 éves nagyfiú lett, a kedvenc mesekaraktere (Agent P a Phineas and Ferb című Diseny meséből) volt a buli témája.
Nagyon menő party tányér
Cupcake torta (már ami megmaradt belőle)
A buli maga annyira nem volt izgalmas a számomra, jórészt csak a fényképezgettem a kb 25 visítozó kiskrapekot. :-)
Nem tudom ki mennyire van tisztában azzal, hogy hogyan is néz ki itt Amerikában egy ilyen szülinapi buli, de biztos ami biztos leírom, hogy hogy is mennek a dogok. Rendszerint 10 éves korig szoktak bulikat rendezni a gyerekeknek, és meg vannak hívva általában a gyerekek osztálytársai és a legközelebbi barátok. Az én gyerekeimnek ebben az évben egy gym-ben volt a buli, ami direkt ilyen gyerekek szülinapi zsúrjára specializálódott edzőterem. Az első egy órában a gyerekek kiugrálták magukat, voltak közös játékok, bújócskázás, ugrabugra, majd egy külön helyiségben felköszöntötték a szülinapost, ahol elfogyasztották a cupcake tortát is. A gyerekem kapott egy hatalmas halom ajándékot, amit itthon bontott ki, a gym-ből távozó gyerekek pedig mindannyian kaptak egy kis goodie bag-et (én is, mert imádom az ilyen kis apróságokat).
A goodie bag tartalma
A gyerek szülinapja egyébként csak 27-én volt, ami egyben az én félszülinapom is volt. Egész nap jól elvoltunk, átadtam a gyereknek az én ajándékomat (egy Perry-s karórát és egy origami könyvet), és én is kaptam ajándékba egy "szépen hajtogatott" használt papírzsebkendőt. :-D De hát nem is vártam mást egy hatévestől a félszülinapomra. :-D Este még annyi volt, hogy elmentünk ünnepelni egy kellemes kis étterembe, pénteken pedig kapott egy isteni jégkrémtortát a gyerek ajándékba. :-)
Egy kis make up, közkívánatra :-D
Jól sikerült brokkoli - anyuka szerint inkább cukkini - outfit. Ez történik ha az au pair hagyja, hogy a 6 éves host gyereke válassza ki a ruháját :-D
Na de nézzük hol vannak a címben emlegetett katasztrófák: először is egyet már említettem is, mégpedig hogy fél évet máris öregedtem. Nem oké, hogy ilyen gyorsan telik az idő. :-D
Aztán épp csak realizáltam, hogy mindössze 6 hetem van hátra, ami effektíve munkával fog telni. 6 hét!! Hogy telhet ennyire gyorsan az idő?? Ugyanakkor nagyon várom már az utazós hónapomat, nagyon sokfelé fogok menni, amiről természetesen részletesen be fogok számolni. ;-)
A bogaras kalandomról nyilván mindenki olvasott. Azóta nem volt újabb támadás, de azt az egyet is nagyon komoly katasztrófának élem meg. Az eset óta kizárólag osonva közlekedem a fürdőmben, nehogy megint fight legyen. :-D
Ja igen, és Bebe is komolyan sokkolt, ugyanis mivel ő otthon van, a helyi Auchan-ban ezt találta:
Kerry ügynök. Sajnos nem elírás.
Komolyan elbeszélgetnék a kedves fordítóval, hogy hogyan törhet össze ilyen balgaságokkal gyermeki szíveket. K ügynök. Ezen még mindig nem bírok napirendre térni.

Erőteljesen gondolkodom, de most semmi más katasztrófa nem jut eszembe. Nem mintha ez nem lenne elegendő. :-D Amint sikerült felépülnöm, beszámolok a mostani hétvégéről is, ami ígérem, nem lesz ennyire dramatikus. :-)

4 megjegyzés:

  1. Csilla! :-))
    Nem hittem volna, hogy már csak 6 heted van hátra. Olyan, mintha pár hete olvasnám csak a blogodat... Szerintem az összes olvasó nevében megköszönhetjük, hogy Veled kalandozhattunk, és még továbbra is várjuk a sztorikat.
    Lehet említetted már, hogy hosszabbítasz, vagy sem (ezek szerint nem); de nem bánod, hogy 1 év után véget ér az amerikai kalandod? :-)
    Vigyázz magadra a továbbiakban. :-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen a kedves szavakat! :)
      Számomra is hihetetlen, hogy így elrepült az idő. Természetesen nagyon fog hiányozni az amerikai életem és a host családom, de úgy érzem ideje továbbállnom, mert tudom, hogy új kalandok várnak rám. Aztán ki tudja merre sodor majd az élet, lehet, hogy vissza Amerikába. :)

      Törlés
  2. Szia! Azért Kerry mert Kacsacsőrű, angolul meg ugye Perry mert Platypus :D szerintem nem zavaró, ha magyarul nézed :D én is szeretem a blogod! Hajrá! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :)
      A Kerry a Kacsacsőrűre én is rájöttem, de ez nagyon rosszul hangzik számomra, de nyilván csak mert én sosem láttam ezt a mesét magyarul. :)

      Törlés