2012. november 9., péntek

Gyomorinfluenza krónikák

Mielőtt még valaki megkérdezné, leszögezném, hogy NEM, nem hasmenésjárvány ütötte fel a fejét a családban. Szerencsére ez a tünet teljesen elmaradt. :-)

Ebben a bejegyzésben nem éppen a legjobb hetemről fogok Nektek írni. Igyekeztem elkerülni az undorító részletességgel való beszámolást, de sajnos nem mindig sikerült. Így aki gyenge idegzetű, vagy nem akar a hányattatásaimról (szó szerint is) olvasni, az most állon meg! :-)))

A kisebbik gyerekem vasárnap este kezdett beteg lenni, ami azt jelenti, hogy többször hányt az éjjel, eléggé magas volt a láza és fájt a gyomra. Értelemszerűen nem ment suliba a következő 4 napban.
Csakhogy szerdán reggel a nagyobbik gyerek is elkezdett hányni és gyomorfájásra panaszkodott. Szerdán reggel, ahogy felkeltem, én is éreztem, hogy valami nincs rendben, de szerencsére nekem "csak" a gyomrom fájt (meg már 4 napja a fejem...), hányni nem hánytam és lázam sem volt (egy marék algopirin után... na jó, nem egy marék, de tény, hogy gyógyszert kellett bevennem). Aztán délután hazajött anyuka korábban a munkából, szintén gyomorfájásra panaszkodva. Apuka nem mondta, hogy bármi baja lenne, de azért biztos ami biztos szerda este ezerrel tömte befelé a hagymát, mert az nagyon jó (ha nem a legjobb) mindenféle vírus ellen. :-)

Vissza az időben: Hétfőn és kedden egész nap dolgoznom kellett, és beteg gyereket ápolnom. Időnként már kezdtem megőrülni, hogy mégis milyen programot találjak ki a kisebbik gyereknek, mert persze tévét nem nézhetett egész nap. Emlékeztek még a hurrikános bejegyzésemre? Na azért annyira nem volt durva a helyzet, mert csak egy gyerekről volt szó, de ez sem volt egyszerű...
Aztán azt hittem szerdától fellélegezhetek, de hát miért is történnének úgy a dolgok, ahogy azt elvárjuk...  
Szerdán már betegen ápoltam 2 beteg gyereket. Szerencsére tévézhettek amennyit csak akartak, és sikerült is mindig valami nézhetőt találni. Bár ha még egy Mickey Mouse Club House-t vagy Phineas and Ferb részt végig kell néznem, nem kizárt, hogy felkötöm magam. :-D
Aztán szerda délután megnéztük a Mary Poppins-t videokazettán (!!!!). Ez egy ősrégi (szerintem az eredeti) változat, ami iszonyat hosszú volt, szörnyű angol akcentussal beszéltek benne, rengeteget énekeltek és abból fakadóan, hogy ősrégi volt és a filmkészítési technika sem járt még akkoriban a csúcson, sok volt a nagyon nevetségesen rosszul megcsinált jelenet. (Oupsz, ez egy kicsit hosszú, de reményeim szerint értelmezhető mondat lett.)
Aztán az "koronázta meg" a napom, amikor a gyerek közvetlenül mellettem taccsolt ki... ÁÁÁ, az au pairkedés "szépségei".
Egész nap azt hallgattam a nagyobbik gyerektől, hogy neki nagyon fáj a gyomra, amit el is hittem 100%-ig, de ugyan kit érdekelt ezredik alkalommal is, amikor az én gyomrom is pontosan ugyanúgy fájt? Kb versenyt csinált abból, hogy ki a legbetegebb a házban, és természetesen sokszor rá is játszott a dolgokra, ami nagyon-nagyon idegesítő volt. Egyébként pont szerdán töltötte a 8. születésnapját. Szép kis szülinap...

És akkor, amikor azt hittem, hogy ennél rosszabb már nem lehet, jött a csütörtök. Egész éjjel nem tudtam aludni, annyira fájt a gyomrom, de ettől függetlenül reggel ugyanúgy el kellett kezdenem dolgozni. Még az általában életmentő kávé sem segíthetett rajtam, mert a gyomorfájásom miatt nem ihattam. Próbálkoztam vele, de majdnem visszajött, így jobbnak láttam nem meginni... Így maradt az egész napos szenvedés.
A fő probléma az volt, hogy a gyerekeknek gyakorlatilag már kutya baja nem volt, én meg halálomon voltam. Szóval adott volt 2 hiperaktív kisfiú meg egy beteg bébiszitter. Nem éppen a legjobb párosítás... Azért nagy nehezen túléltem a napot, de elég komoly harcaim voltak a gyerekekkel, mert nem bírták felfogni, hogy én még mindig rosszul vagyok, és jó lenne ha békén hagynának. 

Aztán a péntek volt a megmentőm! Hála a jó égnek, a gyerekek már mentek iskolába. Az üres házra jöttem haza a gyerek iskolájából! Fel tudjátok ezt fogni??? Ó te jó ég, mekkora jó volt végre nem egész nap a gyerekekkel lenni, és kiélvezni a szabadidőmet!

Ezt a képet ma küldték nekem. Hogy ez mennyire igaz!!! Azt hiszem 230 éves vagyok... :-D

A péntek egyébként már gyorsan eltelt. Jó volt visszarázódni a normál kerékvágásba, és remélem ebben is maradunk a következő hetekben.
Az egész napomban az volt a legszuperebb, hogy egy egész hónapos bolyongás után végre megérkezett a képeslap, amit a testvérem küldött nekem Görögországból.


Ez csak azért vicces, mert épp ezen a héten adott fel nekem egy másikat, hátha az már megérkezik. Hát úgy tűnik csak kitartóan kell várakozni. Egyébként olyan összeesküvés elméletet gyártottunk a tesómmal, hogy bizonyára lefoglalta a lapot az amerikai nemzetbiztonság, mert több mint gyanús egy képeslap, amit Görögországból küldenek Amerikába magyar szöveggel a hátoldalán, ám olyan rejtjeles szavakat alkalmazva, amit garantáltan semmilyen kódfejtő nem tud megfejteni (pl. pucérkiszeltündi, vagy csipike). Nem, még nektek sem árulom el a szövegkontextust. :-P :-D Nos, ezek szerint feladták, mert a lap kézbesítve lett. Igaz nem a postával, mert amiket a postás hozott leveleket már korábban átnéztem. Ez a lap utólag lett bedobva. Hm... tuti a nemzetbiztonság keze van a dologban... :-D

Ja, hogy én hogy vagyok most? Jelentem, jobban. Egészen jól voltam egész nap, bár kávét még mindig nem tudtam inni, és kímélő ételeket eszem még mindig,  de az esti sushi vacsora után megint elkezdett fájni a gyomrom... Remélem szombatra jobban leszek már.

Szóval ilyen "szépen" telt ez a hetem.  Mondhatni szörnyű volt. És akkor még hozzátenném mindehhez, hogy a családommal nem tudtam beszélni napokig, csak épp egy-egy rövid emailre volt időm mindig, és még emiatt is pluszban ideges voltam egész héten. DE (!!!) szuperjó hétvégét tervezek, nagyon kevés itthon töltött idővel, ami számotokra képekben gazdag, izgalmas új beszámolót jelent. :-)

2 megjegyzés:

  1. Na, akkor megint itt vagyok én is. :) Az éved végére megszokod majd. :D Ha tudsz, akkor szerezz be grapefruit cseppet. Vagy ha kint veszel, vagy ha otthonról küldenek Neked. Én azt szoktam mindenféle gyomorbajra bevenni - refluxfélére is pl. Na, ezzel nem több gyomorfájást kívánok, de bármikor jól jöhet. De még náthás időszakban is jó. :) Akkor szuper jó hétvégét, és várjuk azokat a képeket. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a tippet! A grapefruit cseppet régebben szedtem megfázásra, nem tudtam, hogy gyomorfájásra is jó. Mindenképp szétnézek majd itt, hátha találok valahol! :)

      Törlés